نیایش

  • خدایا! از من درگذر آنچه را از من به آن داناتری ، و اگر بار دیگر به آن باز گردم تو نیز به بخشایش باز گرد . خدایا ، آنچه از اعمال نیکو که تصمیم گرفتم و انجام ندادم ببخشای .
  • خدایا ، ببخشای آنچه را که با زبان به تو نزدیک شدم ولی با قلب آن را ترک کردم .
  • خدایا ببخشای نگاههای اشارت آمیز و سخنان بی فایده و خواسته های بی مورد دل و لغزشهای زبان .
نظرات 13 + ارسال نظر
بزرگــــمهر شنبه 30 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:56 ق.ظ http://www.bozorg-mehr.blogfa.com/

درود
آمین.
کوتاهی های بزرگ و طولانی. کاش خدا منو بخشه.
ازش می خوام توفیق بده با قلبم نماز بخونم. نه اینکه زبانم ذکر بگه و فکرم شرک بورزه.
خدا همه ی بندگانش رو در راه هدایت قرار بدهد.

سامی شنبه 30 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:22 ب.ظ http://martek.blogfa.com

سلام احمداقای ....

بابادستو پیش می گیری که ........

ایول

یادت میادجناب هروقت دعوت می شدی مثه محمودخان

سالی یه بارتووبلاگم ظهورمی کردی

وکامنت می گذاشتی

حالاچی شده بعدیه قرن فکرماافتادی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

درموردلینک وبلاگت هم وقتی دیدم

زیادمایل به اومدن اونوراوخبردادن اینکه به روزی نیستی

حذفت کردم

ببین من برای خودم قانونی گذاشتم

هرکی اومدوبلاگم هرکی خبردادبه روزم

لینکش سرجاشه ودرغیراینصورت حذفش میکنم

بی رودربایستی گفتم ورک

انشاء الله که ازمانرنجی

اومدم هم عرض ادب کرده باشم

هم واسه خاطراومدنت تشکرکنم

یاحق

**مریم شنبه 30 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:33 ب.ظ http://sanaabiy.blogspot.com

سلام به جناب موسوی عزیز...
راه گم کردین از طرف وبلاگ ما گذشتین؟! چه خبر؟ خوبید؟ چقدر خوشحال شدیم ، دیدیم نوشته ای از شما...موفق باشین...
خط آخر از همه قشنگتر بود...

گل سرخ شنبه 30 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 03:49 ب.ظ http://WWW.PAYAM-E-GOL.BLOGFA.COM

سلام
بابا گرافیست

مسافر شنبه 30 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 06:20 ب.ظ

اللهم عجل لولیک الفرج
آمیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــن
سلام اقا سید
حال شما؟
خیلی خوشحالم که مسافر قابل دونستین و با کلام زیباتون متبرکش کردید بیشتر از بروز کردن و حضور دوباره تان...
مناجات کوتاه و زیباییه... و چقدر به من نزدیک....
دعایم کنید..
موفق و سلامت و شادکام باشید
یاحق

مسافر شنبه 30 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 06:22 ب.ظ

راستی
بنر.... حال و هوای خاصی داره... خیلی زیبا و تاثیر گذاره
میخواستم اینو اول بگم اما یادم رفت...
چه حس غریب و زیبایی به ادم میده....

آتش دل چهارشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:26 ق.ظ http://fateme-yase-ali.blogfa.com

سلام.
میلاد با سعادت امام جواد (ع) را به شما تبریک عرض می کنم.
منم آپم. خوشحال میشم به ما هم سر بزنین.
یا علی.

آتش دل چهارشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:26 ق.ظ http://fateme-yase-ali.blogfa.com

سلام.
میلاد با سعادت امام جواد (ع) را به شما تبریک عرض می کنم.
منم آپم. خوشحال میشم به ما هم سر بزنین.
یا علی.

الیکا پنج‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:02 ق.ظ http://pariskuchulu.blogfa.com

سلام
خدایا منو ببخش ! تا بحال خیلی قولا بهت دادم عمل نکردم که هیچ بدتر هم شدم

خدایا منو ببخش میدونم خیلی گناهکارم......دیگه روم نمیشه ازت خواسته ای داشته باشم .....اخه خجالت میکشم...با چه رویی ؟ بیام بگم دعای منو اجابت کنی . خیلی خواسته دارم ولی .............

ساعت صفر عاشقی منو یاد اقای جلیلوند و برنامه قبلنای شب جمعه رادیو جوان انداخت ....نمیدونم این برنامه الانا هم پخش میشه یا نه ؟!

موفق باشی

الیکا پنج‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:48 ق.ظ http://pariskuchulu.blogfa.com

سلام مجدد
من همون الیکای سابقم . ولی نمی دونم شاید تغییر کرده باشم . شاید احساساتم هم تغییر کرده باشه . میشه بهم بگین چجوری شدم ؟ یا ........... ؟
موفق باشی

احمد پنج‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 06:16 ب.ظ http://shekoofeyenarges.parsiblog.com

از مظلومیت تا غربت راهی نیست; چنانکه مظلومیت مسیر همیشگی غربت است ...


آن‏گاه که قلم برداشتی و خواستی از غربت مولایت‏ بنویسی; اما دریغ از حافظه‌ی تاریک تو و ذهن خاموش قلم!


تو خود خوب می‏دانی که از چشم‏انتظاری چیزی نفهمیدی! تو نه محبی و نه عاشق!


آنگاه که ادعای عاشقی کردی و از جمعه‏هایت‏ به سادگی گذشتی!


آنگاه که سوختی و ناله سردادی و دست‏ به دعا برداشتی، اما نه برای ظهور!


افسوس که واغربتای آن‏کس در کار جهان می‏پیچد که در این مصیبت غریبی سهیم نباشد. افسوس که تو خود غربت را سبب می‏شوی . از چه دم می‏زنی؟ به که می‏گویی؟


آنان که دم از وفا می‏زنند وعده را از یاد برده‏اند .


پای جان به میان آید همه خاموشند!


آری شاید هرکس را سودای کاری است!


آنان که اشتیاق صحبت او را مدعی‏اند، به خلوت شبانه بر نمی‏خیزند!


آنان که (والمسارعین الیه فی قضاء حوائجه) را زمزمه می‏کنند، کجایند هنگام حاجتش؟! پای بی‏رمق را بهانه می‏کنند و شانه‏های بی تقصیر خود را بالا می‏برند؟!


آنان که آرزوی (والمستشهدین بین یدیه) دارند، جان گرامی را در ترازوهای رژیم مصرف روزانه خرج می‏کنند .


آنان که قانون گمرک و تسهیلات و ترانزیت و ترافیک ماشین و غیره را خوب می‏دانند، در قانون‏گذاری دل‏های پریشان و یخ‏زده‏ی بی انتظار، مهارتی خرج نمی‏کنند!


شاعری که نظم غزل‏هایش به آهنگ صمیمی رفیق دوران کودکی‏اش است، را چه انتظاری است؟ موسیقی‏هایی که چنگ بر افکار مقدس می‏زنند و مفهوم زیبای انتظار را می‏بلعید! چه می‏گویی؟!


اکنون دوره‏ی عطر و ادکلن‏های آمریکایی است و شمیم صبح جمعه از یاد رفته!


دوره‏ی (پارک‏های ملاقات) و (سینماهای شهرت) و (ایستگاه‏های غفلت‏) است .


چه کسی در اندیشه‏ی ملاقات با اوست؟


اکنون صدای بوق ماشین‏های آخرین‏سیستم و آوای موبایل و ژست‏های بیگانه آن، صدای پای انتظار را به گوش کسی نمی‏رساند .


آپارتمان‏ها و برج‏های بلند، غروب جمعه را فراموش کرده و تو از غروب آسمان، سرخی را میدانی که طبق عادت به سیاهی می‏رود!


چیز عجیبی نیست . اینجا، همه در شهر مسلمانان، نقش خوب بودن هم یادشان رفته . مقدسات را باید در موزه‏ی شهرها ببینی .


فرق دختر و پسر را نمی‏دانی .


اماکن مقدسه کم کم به جای زائران مشتاق، جای خود را به توریست‏های بین المللی خواهد داد ... دلم از این دنیا گرفته .


حس می‏کنم قطره اشکی هستم بر روی گونه‏های زمین .


دلم عصر جمعه‏ای شده است ...


مردم!


نگاه آسمان را بخوانید .


غروب جمعه را بفهمید .


چشم‏هایتان را به سرخی‏اش عادت دهید.


غروب جمعه انعکاس آه دلتنگ زهراست .


فریاد بلندی است در بغض فروخورده‏ی خورشید .


یادی از دلتنگی‏های عاشوراست .


یادگار زمانی است که آسمان فهمید زین پس باید به انتظار بنشیند . آسمانی که آن ‏روز شاهد فروپاشی زمین بود . شاهد آن نگاهی که تا ابد روی نوک نیزه‏ای مات ماند! نگاهی که می‏گفت:





این الطالب بدم المقتول بکربلاء

آتش دل چهارشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:00 ق.ظ http://fateme-yase-ali.blogfa.com

ای پناه مستمندان یا حسین بن علی
ای دوای دردمندان یا حسین بن علی
کشتی راه نجات ما گنه کاران
رس به فریاد غریبان یا حسین بن علی
آرزوی آذری این است از لطف و کرم
کن نظر سویش ز احسان یا حسین بن علی
اعیاد شعبانیه بر شما مبارک. با مطالبی راجع به این اعیاد به روزم.
خوشحال میشم سر بزنین.
یا علی.

لبخند می زنم روزی جمعه 30 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 05:55 ق.ظ http://sahelenaaram.blogfa.com/

خدا ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد