"خیال نکن نباشی . بدون تو می میرم ..."

"خیال نکن نباشی . بدون تو می میرم  ..."
"برو از تو قلب من که قلب من جای تو نیست ..."
"حالا که بی وفاییه . ما بی وفا تر از همه ..."
"غم دیگه بسه نازنین . هر کی نموندش به درک ..."
"به دلم نشسته بودی . گندیدی بریدمت ..."
"قاطی کردم بد رقم . میخوام که قیدت بزنم . / میخوام این دندون عاریه را از ته بکنم ..."
"حرفم را پس میگیرم " یا "دلم را پس میگیرم . یه وقت نگی محاله ..."
وعده هات باد هواست ادعات بی انتهاست ..."
و ...
شاید شما هم مثل خیلیهای دیگه  آلبوم خواننده هایی که از چنین اشعاری استفاده میکنند را شنیدید ویا زمزمه این اشعار از طریق دوستانتون به گوش شما رسیده . به راستی هدف شاعر و خواننده از انتخاب این اشعار چیه و قراره شنونده چی بدست بیاره . چطور شده عشق و عاشقی چهره عوض کرده . عاشق و معشوقی که تا حالا و طبق باورهای ما اگه حتی ناملایمتی میدیدند اون را به حساب علاقه میگذاشتند " اگر با من نبودش هیچ میلی . چرا ظرف مرا بشکست لیلی " عوض شدند و به هم میگند "قاطی کردم بد رقم . میخوام که قیدت بزنم . / میخوام این دندون عاریه را از ته بکنم ...". یا "حالا که بی وفاییه . ما بی وفا تر از همه ..." . حقیقتش من خودم از مخالفین خیلی از سنتهام ولی این اشعار مردن و امروزی یعنی چه و چطور ماها چه دختر و چه پسر اینقدر علاقه مندانه بهش گوش میکنیم و باهاش همصدا میشیم . ماهایی که هنوز الهه ناز و ... را یادمونه و باهاش حال میکنیم چطور میتونیم بگیم "برو از تو قلب من که قلب من جای تو نیست ...".

برای فرزندان فلسطین

سلام

نمیدونم ولی دلم میخواد یه مطلب در مورد فلسطین بنویسم . شاید دلیلش احساس خفتیه که توی وجودم حس میکنم . شاید ... نمیدونم ولی میدونم حس قشنگی ندارم . هر وقت بهش فکر میکنم صحنه های زجر آور زندگی ملت فلسطین جلوی من ظاهر میشه . وقتی به یادش می افتم به این فکر میکنم که چقدر ملتی باید پست و لا ابالی باشند تا کشورشون را به را حتی یه مشت جنایتکار اشغال کنند و به زن و مرد و دختر و پسر و کودک و بزرگشون جسارت کنند و جنایت . نمیدونم ولی میدونم زندگی جهنمی باید باشه برای کودکان اونها . کودکانی که وقتی به عقل رسیدند خیانت پدرانشون را دیدند و اسارت برادران و خواهران و مادرانشون را . راستی چرا فلسطین با این همه عرب به ظاهر مسلمان نمیتونه یه مشت صهیونیست وحشی را از خونش بیرون کنه . چرا فقط وقتی مبارز میبینی اکثرشون بچه های دبستان تا دبیرستانند . مگه باباهاشون مردند . اینا را نگفتم تا بار مسئولیت از دوش خودمون بردارم که بر عکس. میخوام بگم فلسطین مال یه مشت عرب لاابالی بی قید و بند نیست که به مشتی شراب و نکبت بفروشند و یا بشینند و تاراج رفتنشو ببینند . مال تموم مسلمونای عالمه و برای همین سکوت ما حتی در حد همین وبلاگ و اینترنت و ... باید شکسته بشه. و از خدا میخوام که ملت اسلام و بخصوص فلسطین از این خواب ذلت بار بیدار بشند و به فکر بیرون کردن این خوناشامان قرن جدید بیا فتند . که اگه نخواند هیچکس نمیتونه. که این وعده خداوند است که میفرماید که سرنوشت هیچ قومی را جز به اراده و خواست خودشان تغییر نمیدهیم .

 

مناجات نامه رایانه ای

ای خدا Hard دلم Format مکن .................................... Filed من را خالی از برکت مکن

Option غم را خدایا On مکن ........................................ File اشکم را خدایا Run مکن

Deltree کن شاخه های غصه را .................................. سردی و افسردگی هر سه را

Jumper شادی بیا تا Set کنیم ..................................... سیستم اندوه را Reset کنیم

نام تو Password درهای بهشت ................................ آدرس Email سایت سرنوشت

ای خدا روز ازل Cad داشتی .................................... Mouse بود اما مگر Pad داشتی

که چنین طرح 3D می زدی ...................................... طرح خود بر روی CD می زدی

تا نیفتد Bug در اندیشه مان ................................... تا که ویروسی نگردد ریشه مان

ای خدا بر ما ایمن فرست ......................................... بهر دلهای پر آتش Fan فرست

ای خدا حرف دلم با کی زنم .................................... Help می خواهم که F1 می زنم